fbpx

BILLETSUPPORT – EFTER KØB 

Det er ofte de de samme spørgsmål, der bliver stillet efter billetkøb. 
Alle de typiske spørgsmål kan ses herunder.   😃 

Hvis du har brug for at kontakte os, så kig venligst under “Der er ikke svar på mit spørgsmål”. 

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse / mine billetter på min email – hvad gør jeg?

Der kan gå op til 20 minutter før din bekræftelse og dine billetter kommer til dine mail. Hvis du ikke har modtaget en mail med billetterne inden for 20 minutter, så HUSK at tjekke din “Spam” mappe (Bemærk, at den også kan hedde for eksempel “Uønsket Post”, “Reklamer” eller “Junk Mail”).

Hvis du ikke har modtaget dem inden for 20 minutter, og du har tjekket din spam mappe, bedes du skrive en mail til info@blivibilen.dk. HUSK at oplyse navn og den email, billetterne er bestilt i + hvilket show og by der er tale om.

Kan jeg få refunderet mine billetter?

Det kan desværre ikke lade sig gøre få refunderet sine billetter i henhold til ”Lov om visse forbrugeraftaler § 17”.
Læs gerne mere under 
salgs- og leveringsbetingelserne, som man skal godkende, inden man gennemfører sit billetkøb.

Kan jeg bytte mine billetter til en anden forestilling?

Det kommer an på hvor tæt vi er på forestillingens afvikling.
Vi kan dog ikke bytte billetter uden at man kommer til at betale billetgebyr igen.
Prøv at skrive en mail til info@blivibilen.dk, så ser vi hvad vi kan gøre.
HUSK at oplyse navn og den email, billetterne er bestilt i + hvilket show og by du har købt til. 

Hvordan åbner jeg en pdf-fil?

Pdf-filer kan åbnes af en helt masse programmer.
De fleste internet browsere kan åbne dem inde i browseren, men ellers kan man downloade Adobe Reader, som er standardprogrammet for pdf-filer.

Der er ikke svar på mit spørgsmål!

Vi vil meget gerne hjælpe dig med dit spørgsmål. 
Du kan skrive til os på info@blivibilen.dk, som bliver tjekket flere gange dagligt. 

Hvis det af en eller anden grund haster helt vildt, så kan du ringe på 28184601 imellem kl 10 og 20.